| Weergegeven discussies |
|---|
“Tevreden over de Website en de Netwerkevents van Netwerk023? Haalt u alles eruit?”Hallo allemaal! “Tevreden over de Website en de Netwerkevents van Netwerk023? Haalt u alles eruit?” Dat willen wij weten! Wij zijn Elise… Door Linda Tan begonnen in NieuwsLaatste antwoord |
Aangeboden contact met student die een onbetaalde stage van 3 dagen dient te lopen #CommunicatieBeste Medeleden. Met regelmaat heb ik contact met studenten. Op dit moment heb ik contact met een goede communicatie student die in het ka… Door Maarten Terpstra begonnen in Netwerk023 berichtenLaatste antwoord |
Nieuwe media in de creatieve industrie, hoe dan ?Beste ondernemers, Mijn naam is Niels Temmink, momenteel hou ik me bezig met mijn scriptieonderzoek voor GNR8 Onderdeel daarvan is de vraa… Door Niels Temmink begonnen in NieuwsLaatste antwoord |
Workshop op woensdag???!!!Al enige tijd frustreert het me dat ik veel moet regelen wil ik een workshop bij kunnen wonen op woensdagmiddag. We hebben nogal wat vrouwe… Door Aukje Metz begonnen in Netwerk023 berichtenLaatste antwoord |
Ben op zoek naar een stageIk zit op het Nova College aan de zeilweg en volg daar de opleiding media produktie management. Ik heb alleen nog nergens een stageplek kun… Door Colin Sean Oerlemans begonnen in NieuwsLaatste antwoord |
Welkoms bericht [Introduceer je zelf in dit Topic]Titel van het bericht lijkt me duidelijk :) Voor iedereen die nieuw is op deze Netwerk023 site, vanharte welkom! In de loop van de tijd zal… Door Maarten Terpstra begonnen in Diverse berichtenLaatste antwoord |
Juan Nibbelink heeft gereageerd op blogbijdrage TIP: Creativity Now 2012, Connect and Collaborate van John Meulemans
Juan Nibbelink vond John Meulemans's blogpost TIP: Creativity Now 2012, Connect and Collaborate leuk
John Meulemans vond Netwerk023 Redactie's blogpost BooXtream: ‘Award winning technology’ leuk
John Meulemans vond John Meulemans's blogpost Creativity Now 2012 Speaker in the Spotlight: Daan Roosegaarde leuk© 2012 Gemaakt door John Meulemans.